2015. március 25., szerda

41. hét, 3. nap

Sokáig az tartott vissza a teherbeeséstől, hogy úgy gondoltam, ekkora túlsúllyal felelőtlenség babát vállalni. Igaz, hogy - hál' Istennek - minden egészségi mutatóm (vérnyomás, cukorszint stb.) teljesen rendben volt (a pajzsmirigy pedig kezelés alatt), mégis úgy terveztem, fogyok 10-15 kilót, és majd aztán jöhet a baba. Hát ő másként gondolta. Igaz, akkor már nem aggódtam annyira e témában, elsősorban a háziorvosomnak köszönhetően, aki megnyugtatott: az ő túlsúlyos nővére három egészséges gyermeket hordott ki és hozott világra minden komplikáció nékül (ismeretlenül is köszönöm, dokinéni nővére! :-) 
A terhesség alatti további hízástól feleslegesen tartottam. Most +8kg-nál tartok úgy, hogy az édességet sem vonom meg magamtól. Ez kevesebb, mint a baba, magzatvíz, méhlepény és egyebek súlya. Hogy könnyebb lett volna-e 20 kilóval könnyebben kihordani a babát? Nehéznek - a szó "súlyos" értelmében - csak az utóbbi néhány hétben találtam. Biztos, hogy könnyebb lett volna, bár inkább egy kis plusz edzettség hiányzik. Majd a következőnél kipróbálom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése