2014. szeptember 19., péntek

14. hét, 5.nap

Aki azt hiszi, hogy majd ha eljön az ideje, besétál pár boltba, és simán beszerzi a 48-50-es kismamanadrágokat és -felsőket, az nagyon téved. 

Azon nem lepődtem, meg, hogy az egy szál vásárhelyi boltban, amely úgy hirdeti magát, hogy kismama ruhákat árul, semmit sem találtam. A kínálat néhány silány minőségű, kisméretű nadrágban ki is merül. A kolozsvári c&a-ban tájékoztattak, hogy nem tartanak terhesruhákat, a debreceniben pedig elég gyengus a felhozatal (egyetlen fekete nadrágot vettem, azt is az xxl részlegről). A h&m-nek van még kismamavonala, de csak ici-pici mértekben, csupa slim nadrággal. Végül a leendő nagymama hívta fel a figyelmemet a bonprix meglehetősen széles kínálatára. Összeválogattam ezt-azt, meg is rendeltem, most várom (van 14 napos pénzvisszafizetési garanciájuk, így nem kockáztatok túl sokat). Ne mondjam, hogy a nagy megrendelés leadása után két nappal kapom a hírlevelet: most két napig 15%-kal olcsóbban rendelhetek. Így jártam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése