2014. szeptember 15., hétfő

14. hét, 1. nap

Nyaraltunk. Kicsit össze-vissza dolog lett belőle (3 nap után otthagytuk a tengerpartot, mert pocsék volt az idő...), de azért jó volt máshol lenni és más dolgokat tenni. Az konkrétan kevésbé volt jó, amikor Zoli két napig ki sem jött a szunából Zalakaroson, és meg tévézhettem és olvashattam, mert - ugye - a kismama nem szaunázhat, nem termálozhat (sem a szoptatós anya, mindez * három gyermek, azaz még vagy 6 évig :D). Én is kiélhettem magam azonban az Ikeában, ahol meg is ejtettük az első gyerektémájú vásárlást: megvettük a kiszemelt kiságyat, minden belevalóval együtt. Jó érzés volt...

Az érzelmi hullámvasút mostanában egyre meredekebb, én sem tudom követni magam. Óráról órára változik a hangulatom. Minden tiszteletem a Férjé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése