2014. augusztus 14., csütörtök

9. hét, 4. nap

Egy kicsit elmaradtam a beszámolóval, de most gyorsan pótolom: Kb. 10 napja mentünk vissza ultrahangra és ...ta-damm... hallottuk a babácskánk szívhangját. Igen, így, egyes számban. Úgy tűnik, hogy kettőnek indult, de az egyik nagyon hamar megállt a fejlődésben. Lehet, hogy nekünk egyszerre egy gyermek is elegendő kihívás lesz :-D

Közben a hőség egyre elviselhetetlenebb. Gyakorlatilag alig vagyok képes bármit csinálni. Főzés, mosogatás szóba sem jöhet. Minden szagra érzékeny vagyok, enni is csak néhány dolgot sikerül (nagy kedvenc pl. a jéghideg kefír). El sem tudom képzelni, hogy mi lenne, ha pl. egy kétéves itt sertepertélne körülöttem, és vele is foglalkoznom kellene. Így azonban megtehetem, hogy sokat semmitteszek, és számolom a napokat a nyaralásig. Még 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése