2014. augusztus 2., szombat

7. hét, 6. nap

Már egy hete csak a ... z émelygés osztja be a napjaimat. Délelőtt csak "safe mode"-ban működöm, gyakran leheverek, főzni, mosogatni nem tudok a szagok miatt, és messzire kergetem a férjet, ha túl "illatosnak" ítélem (dezodor, szappan, kávé, bármi ide számít). Délután 2-3 körül azután fordul a kocka: minden rendben van, enni is tudok, pár korty kávé is jöhet, dolgozom meg minden - egészen kb. 10-ig, amikor beleájulok az ágyba, előre tudva, hogy reggel mire ébredek. Tudom, hogy eddig tulajdonképpen olcsón megúsztam, de remélem, hogy mindez nem tart tovább az első harmadnál. Ja, és a derekam is fáj elég rendesen, nem a babácskától, viszont miatta nem kaphatok be semmilyen gyógyszert...

Tegnapi (délelőtt!) kedvenc jelenetem: leejtettem a gyümölcslé kupakját, és megkértem a férjet, hogy hajoljon le érte helyettem (derékfájás, ugye...). Erre ő: "Julkám, te kihasználod az állapotodat, pedig az állapotod még sehol sincsen!" Uff.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése